Журнал “Marketing and Management of Innovations” — це провідне видання, що об’єднує передові дослідження в сфері маркетингу та управління, пропонуючи унікальні рішення для сучасних викликів. Він охоплює теми від впровадження систем депозит-повернення упаковки, таких як словацький досвід, адаптований до українських реалій для підтримки циркулярної економіки, до аналізу інновацій у пенсійних системах, наприклад, сприйняття обов’язкової накопичувальної пенсії в Грузії. Журнал також досліджує інституційну свободу ЗМІ в ЄС як основу демократичного врядування, стратегії сталого розвитку підприємств з урахуванням їхньої вразливості та роль штучного інтелекту в маркетингових інноваціях медичної сфери, підкреслюючи його вплив на комунікацію та конкурентоспроможність. Це платформа для професіоналів, які прагнуть ділитися ідеями та сприяти глобальним трансформаціям.
Оформлення джерел
Фахові видання



Журнал використовує наступні знижки: